Godmiddag eller nåt
Publicerat den

Hej på er! Har inte lagt ner tid på att skriva ett inlägg på ett tag så varför inte göra det nu när jag egentligen inte har tid. Standard. Ansåg att blogga var roligare än att plugga ;) Men det tycker väl de flesta. Har inget roligt att skriva om just nu så ni får väl veta lite om min dag i dag. Som sagt är det 2a advent idag och den spenderade jag med Elin. Vi åkte in till Nacka Forum och shoppade julklappar eller jag gjorde i alla fall det (hon köpte en massa annat haha). Men jag fick pengar av pappa för att handla till mamma och tvärtom. Som vanligt. Men kul ändå. Sprang på Sigrid också där borta. Så trevligt. Åhh detta inlägg blir ganska jättetråkigt att läsa men bättre de än inget. Nee kanske inte. YOLO. Har ingen bild sorry. Puss på er. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?