Min favoritsysselsättning
Publicerat den

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Lotta :))))
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? –  Båda ofc.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Harry Potter och den vise sten
4. Har du bra självförtroende? – Nja ibland.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? –
 Jag vill inte plugga men måste.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – 
Jag ska göra klart allt skolarbete, anmäla mig till en utbildning och maila ett mail.
7. Beskriv ditt drömutseende! – 
Har inte riktigt något drömansikte, tänker inte riktigt på det sättet. 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – 
Linda
9. Någon du har pussat -
 Min hund
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – 
Har sparat de finaste av mina bebiskläder.
11. Den du senast sov över hos – 
Åh gud kommer inte ihåg folk sover typ bara hos mig.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – 
Robert
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – 
Nej vill byta men har ingen fin bild haha
14. Vad väljer du, godis eller chips? –
 Oj det går inte o välja
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Jag är cool inte pinsam
16. Hur uppvaktar man dig? – 
Hahah jag vet inte
17. Har du rykten efter dig? – 
Ja jag vet om ett par rykten 
18. Din absolut sämsta egenskap? – 
Jag blir irriterad FÖR lätt
19. Din bästa egenskap? – 
Jag vågar stå för mina åsikter och det tycker jag är viktigt.  
20. En låt du är beroende av? – 
Bara dårar rusar in - Håkan Hellström
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – 
Jag slutade 15 loool
22. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? – 
Sverige
23. Kan man vara vän med sitt ex? – 
Ja jag är det hohahah
24. Har du kysst en kompis? – 

25. Hur ofta dricker du alkohol? -
 Det händer väl ibland
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – 
De som vågar ta sig ut beroendet är så starka ser upp till de. Men don't do drugs people.
27. Vad hatar du? – 
Bråk men det gör väl de flesta
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? –
 Nja det beror på hur mycket jag älskar den personen.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – 
Om att jag fick träffa Jonas Gardell
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 
Väger 48 och är väl rätt nöjd med det, jag tycker inte riktigt min kropp e ful så det är bara å äta.
31. Hur lång är du? –  
Jag vill va längre men 164 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? –  
Känn ingen sorg och Torka aldrig tårar utan handskar
33. De bästa svenska skådespelarna? – 
Bill Skarsgård Alicia Vikander
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? –  
JAG AVGUDAR HARRY POTTER
35. Ditt humör för tillfället? – 
Trött och hungrig 
36. En vacker person? – 
Håkan Hellström
37.Har du instagram? – 
Yes follow me buddies -> idapttersson
38. Vem kramade du senast? – 
Mami
39. Vem träffade du senast? – 
Mami
40. När slog du dig senast? – 
Typ nyss
41. Någon du vill träffa? – Morfar 
42. När grät du senast? Varför? – 
Not gonna tell u that
43. Sminkar du dig varje dag? – 
Nej är för lat
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – 
Mamma förmodligen
45. Är du helsvensk? –  
Yes box
47. En artist du inte gillar? – 
Jag har absolut inget personligt emot Kevin Walker men jag fattar inte hur han ens tog sig vidare från audition.
48. En artist du gillar? – 
Håkan Hellström
49. Vad är det bästa som hänt dig? – 
Bon Jovi konserten
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – 
 Jag vill kunna jobba med dans på något sett blir galen annars






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?