Sådant är alltid kul när man har tråkigt
Publicerat den

OM DIG SOM PERSON:
Vilket datum fyller du år? - 16e juli
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 16
Vad använder du för parfym? - Yves Rocher hallon för det mesta
Vad hade du velat ändra gällande dig själv? - Att jag kan vara så förbannat tråkig att vara med ibland. 
Vad tänder du på hos det motsatta könet? - När någon verkligen vågar vara sig själv.
Vad är avtändande? - Ytlighet.
Hur ofta duschar du? - Varrannan dag typ.
Vad älskar du? - Dansa, sova, min hund och en massa mer. 
Vad stör du dig på? - Ytlighet. 
Har du dålig syn? - Yes box. 
Vilken egenskap önskar du att du hade haft? - Öppenhet. 
Har du bra hälsa? - Helt ok. 

KÄRLEKSDRABBEL
Vad gjorde du senast på alla hjärtans dag? - Jag var väl med mig och mig själv. 
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? - Gjort mina läxor lol. 
Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nope
Är du singel just nu? - Jajemen.
Vilket är ditt favoritkärlekspar? - Don't have one.
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? - Ett halvår typ.
Vad är det viktigaste i ett förhållande? - Tillit.
När kysste du senast någon? - Innan sommarlovet. Oj så länge sedan, komsi komsi.
Hur ser drömbröllopet ut? - Jag vet inte ifall jag vill gifta mig men kanske på nån strand.
När fann du din första kärlek? - Förra året. 
Gillar du romantik? - Både ja och nej.
Favoritkärlekslåt? - Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström

VÄNSKAP
Vem vet mest om dig? - My cousin. 
Vem smsar du oftast med av dina vänner? - Olivia i think.
Vem ringde dig senast? - Chrille
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Hej ditt saldo börjar bli lågt osv osv, haha forever alone.
Litar du på alla dina vänner? - Nej nej.
Vem har du känt längst? - Ma family, lolipop.
Har du blivit sviken av en vän nyligen? - Yes actually. 
Vem bråkade du senast med? - Prajvat.

SKULLE DU KUNNA....
Resa jorden runt ensam? - Ja lätt.
Dejta en som suttit i fängelse? - Ofc.
Hoppa fallskärm? - JAAA.
Ha ett långdistansförhållande? - Det skulle nog funka,
Lägga ut naken/bikinibilder på dig själv? - Tyvärr babes.
Kyssa någon du inte känner? - Jaja kom ba.
Dejta någon med player-rykte? - Already done men kan göra det igen lolsi. 
Spela in en porrfilm? - Sorry guys.
Jobba med något du inte tycker om för pengarna? - Nej fy aldrig. 
Ha ett öppet förhållande? - Neeeeeee
Vara tillsammans med en mycket religiös person? - Nej skulle nog inte kunna det.

ÖVRIGT
Vart vill du bo i framtiden? - Umeå och London.
Vad skulle du vilja jobba som? - Dansare.
Vad vill du ha just nu? - Dr. Martens.
Om du vore en film/seriekaraktär, vem hade du varit? - BATMAN.
Vilken är din favoritmaträtt? - just nu : Sushi nu och för alltid.
Vilken kändis ser du upp till? - Miley Cyrus i like very much.
Vad brukar du äta till frukost? - Nothing.
Brukar du röka eller snusa? - Prajvat.
Har du gjort en audition någon gång? - Yes i have, till kungliga balettskolan.
Den snyggaste svenska artisten? - Måns Zelmerlöv.
Vilket land vill du resa till och varför? - Singapore för att det verkar vara så himla coolt där borta.
Vad gjorde du på din senaste födelsedag? - Jag var med min vän Alva på Gotland och vi red sen åt jag middag med föräldrarna på Krysmyntagården.
Vilken sport gillar du? - Jag ser väl dans som en sport eftersom det går att tävla i så dans.
Vilket skolämne avskyr du? - Jag gillar inte skolan alls.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?