jag älskar
Publicerat den

 
jag älskar solen och dess värme.
jag älskar att bevisa för någon att man klarar något som hen trodde man aldrig skulle klara.
jag älskar när det finns tid över till att gå långa promenader och att läsa hela nätter. 
jag älskar feminismen. 
jag älskar när mina vänner smsar/ringer för att endast höra hur jag mår. 
jag älskar att se de i min omgivning att le och må bra. 
jag älskar harry potter väldigt mycket, böckerna och filmerna har format mig till den jag är. 
jag älskar att förra påståendet är sant och att det lätt väldigt löjligt men precis så ligger det till. 
jag älskar min hund. 
jag älskar gotland och allt vad det innebär. 
jag älskar att inte behöva oroa sig för saker och ting. 
jag älskar att må bra och om jag inte mår bra älskar jag de stunderna då jag kopplar bort det dåliga och skrattar. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?