Den sjätte
Publicerat den

Tänkte göra en kort beskrivning på min dag såhär lite på natten. Och ja vad ska man säga? Ännu en dag sängliggandes med TV-tittande och läsning. Rätt deppigt blir det också men vad ska man göra när man är sjuk? Jag tror inte jag gått upp innan 12 på hela året. Låter som en lång tid men faktiskt bara sex dagar ;))))) 
Atm så är mitt ansikte helt svullet pga att jag gråtit i typ en timma för jag såg nyss sista delen av torka aldrig tårar utan handskar. 
Imorgon ska jag röra lite på fläsket och ut och fota med mina vänner Olivia och Alva. Ska bli supernice har så mycket idéer så är helt lyrisk och sen så har jag inte lämnat huset sen andra januari om man inte räknar med igår när jag var och shoppa med mamma. Köpte då boyfriendjeans, tshirt, hoodie, en bh, hårborste och supercoola strumpor! Nu sitter jag och gråter till How i met your mother också haha men Marshall är ledsen och då är jag ledsen. Borde egentligen sova men det kommer jag inte kunna så sitter här och skriver en massa onödigt skit som ni egentligen inte är intresserade av att veta. Hur mår ni förresten? Finns ni kvar där läsare eller är det bara jag som kollar min blogg? 
Det här är väl den bilden som blev bäst på den senaste fotograferingen jag och Olivia hade i typ september tror jag? 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?