Tycker verkligen om dessa listor
Publicerat den

Vart reste du sist- Åkte senast till Liepaja, Lettland! 

Vad lyssnar jag på just nu- Tro och tvivel - Håkan Hellström

Kärleken är- något som symboliserar så mycket nästan allt i min värld. Det är inget jag kan leva utan. Kärlek är vänner, familj och mina intressen.

Jag kommer alltid- att kämpa för jämställdheten.

Sist jag grät- Igår faktiskt. 

Min mobil är- kärlek. Har allt där så skulle bli helt förvirrad om jag inte hade med mig den överallt. 

Innan jag går och lägger mig- så brukar jag läsa, ha ångest, lyssna på musik och gosa med min hund. 

Jag vill verkligen- verkligen verkligen komma in på Stockholms Estetiska och är mer nervös än någon annan. Det är det enda jag kan tänka mig att hålla på med de kommande tre åren och om jag inte kommer in så skulle det vara ganska så svårt att vara glad för min del.

Ler du ofta?- Så ofta jag kan. Jobbar på det!

5 saker jag vill göra innan jag dör- jag vill ut i världen, flytta till antingen London/Umeå/Göteborg, jobba som danspedagog, skaffa familj, trivas.

5 saker att vinna mitt hjärta- var dig själv, skämta, kramas, inte tänka patrialkalt, visa att du bryr dig. 

5 saker som skrämmer mig- att inte komma in på mitt gymnasium, mörker, att inte ha möjlighet att uttrycka mig som jag vill, ett liv i ensamhet, trånga uttrymmen. 

 Hade väl ingen bild att lägga upp så fick bli denna från sportlovslägret 

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?