#unselfie eh nej tack
Publicerat den

Hej på er, hur är det med er? Själv mår jag helt ok. Det var ett tag sen sist. Tänkte bara skriva av mig för ett tag sedan men ångrade mig pga släkt och vänner som läser bloggen. Föresten har ni hört om Friends kampanj #unselfie? Helt idiotisk om du frågar mig. För er som ej vet vad den går ut på så går den ut på att om man inte vill bli mobbad så ska man inte lägga ut selfies?! Man lägger alltså ansvaret på den utsatta. Eh va? Usch blir så förbannad. Lite därför jag la upp en selfie hihi. Annars så händer det väl inte så mycket i min värld, eller jo (!!!) hade ju intagningsprov på den skolan jag verkligen verkligen vill gå på i torsdags! Det gick ganska bra och är så in i helvetes nervös för resultatet. JAG MÅSTE KOMMA IN. Alltså annars så väntar jag ett år och söker igen vill så gärna gå där. Firar snart också en månad som vegiterian *applåder*. Ligger också rätt efter i skolan, skulle behöva en vecka ledigt så jag kan plugga igen allt. Aja, det är ju bara min framtid det hänger på, NO BIGGIE. Skämt åsido. Hade inte direkt något att skriva om egentligen ville bara kika in och se så ni inte har lämnat mig! Vi ses snart! (förhoppningsvis hehe)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?