Detta är då jag
Publicerat den

Hej och välkommen till min blogg eller vad man säger. I mitt första inlägg som då är det här så kommer jag att skriva om mig själv. Bara så att ni vet vem ni har o göra med liksom. Det första ni kan göra är väl att följa mig på twitter (idapettersson2) för där så är jag riktigt fyndig. U won't regret! 
Men tillbaka till en massa saker om mig! Mitt namn är Ida Pettersson och som ni kanske märker i bloggnamnet så gillar jag Håkan Hellström och då ska jag säga er att han gillar jag väldigt mycket och om ni ogillar honom starkt så kanske ni inte bör följa min blogg för han kommer att skrivas om mycket framöver. Andra grejer jag gillar väldigt mycket är dans och att tycka saker om allt. Men framför allt så älskar jag mitt lilla gäng som jag umgås med (Alvibull, Oiliv, Wilmibull) väldigt väldigt mycket, ni är bäst darlings. Behöver ni veta något mer så kommentera gärna! 
 
 
En glad Ida där ovanför.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?