nittio
Publicerat den

1. Hur gammal är du?

15 år men fyller 16 i juli bby 

2. Hur gammal känner du dig?

Känner mig väl som den åldern jag är i 


3. Vad har du gjort i dag?
Varit på Ekerö och firat faster
 
 4. Vilken film såg du senast?
Harry Potter och dödsrelikerna del 2

5. Vem ringde dig senast?
Elias
 
6. Är du besatt av någonting?
Harry Potter ofc 

7. Är du rädd för blod?
Nä blod är fint

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
I soffan hemma hos mig

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet (fram tills nu).
Men palla

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?'
....
 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Har ganska varierat med färger faktiskt men svart kanske
 
12. Vad har du för storlek i kläder?
XS men köper mycket tröjor i större storlekar för att jag vill ha oversize hihi
 
13. Vilken är din favorithögtid?
Midsommar
 
14. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Någonstans med vänner, typ Gotland med ledare från konfan mmm mys
 
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Hmm kan ej komma på någon just nu 

16. Hur vill du tillbringa din pension?
Då vill jag resa 

17. Vad lyssnar du på just nu?
Afterlight med Arcade Fire
 
18. Har du någon gång brutit ett ben?
Inte vad jag vet iaf

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Ost! Ägg! Nutella! Tomat! Nudlar! 
 
20. Vem är din favoritkändis?
Håkan men annars så tycker jag om Johnny Depp väldigt väldigt mycket
 
21. Vad är du på för humör just nu?
Trött typ 

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa och Amerika (heter det amerika eller nåt annat?! obs kan ej geografi do not judge)

23. Snarkar du?
Hur ska jag veta, ingen har sagt nåt 

24. Vilka yrken har du provat på?
Jobbar ny som gymnastiklärare eller vad jag ska kalla, butiksbiträde och så vickar jag om nån är sjuk på baletten. Har även testat på dagisfröken och sälja jordgubbar. 

25. Hur går du helst klädd?
Som jag känner fört
 
26. Vilket stjärntecken är du född i?
Kräfta
 
27. Vilket är ditt favoritgodis?
CHOKLAD

28. Vad sa du senast?
Kommer ej ihåg xD

29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan?
Syslöjd kanske eller musik

30. Vad har du på dig just nu?
Skjorta och manchesterbyxor

31. Vilken är din favoritaffär?
Ojdå gillar mycket men typ Beyond Retro, Emmaus, Humana, Weekday, Monki, Asos, Riverisland osv osv
 
32. När vaknade du i dag?
11.00 
 
33. Vad har du i dina fickor?
Två femkronor

34. Vad köpte du senast?
Skoorooroorororo
 
35. Hur många gånger har du flyttat?
Zero

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Min vänkrets, mat för alla oss i ett år och ett kryssningsfartyg som skulle ta oss hem efter ett år. 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag tycker om kvällar 

38. Senaste filmen du såg på bio?
Noah
 
39. Har du blivit sydd någon gång?
Nopinope

40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Juppsi 

41. Vad åt du till frukost?
Äter aldrig frukost typ

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jag var 5 gick på dagis hade roligt ungefär

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?
Hahahah jo men ja utan bil eller moppe :):):)

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Blev påhoppad av fyra "vänner" som kicklade mig tills jag grät typ om det räknas som speciellt
 
45. Var lägger du din mobiltelefon när du sover?
Under kudden eller på nattduksbordet

46. Vad var det sista du åt?
Chips bby

47. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inget <33333

48. Är du blyg?
Jag vet inte lite kanske
 
49. När flög du senast?
I höstas

50. Har du någon tatuering?
Nej men kommer skaffa så fort jag kan

51. Har du varit med om en bilolycka?
Om det räknas med att en bil har backat in i vår bil så ja

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Mycket darling

53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Dans <3
 
54. Har du några husdjur?
Ja min hund 

55. Vill du gifta dig?
Jag vet inte, ibland är jag jättesugen och ibland vill jag inte alls

56. Var växte du upp?
Stockholms skärgård
 
57. Har du någon gång ringt polisen?
Nononoono

58. Vilka är dina största svagheter?
Typ att jag aldrig kommer ihåg nåt

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Id, Idut osv

60. Vad ska du göra imorrn?
Jag ska springa, det är typ det enda jag planerat 
 
61. Vad har du i din väska?
Hörlurar, hårborste, smink, deo, någon bok typtyp 
 
62. Vad shoppar du helst?
Kläder, inredningsstuff, danskläder, porslin hihhii
 
63. Favoritdesigner/märke?
Oj handlar aldrig märkeskläder men tycker väl om acnes kläder
 
64. Bästa plagg/accessoar i garderoben?
Min svarta kjol, kedjehalsband och mina harembyxor 
 
65. Vilken är din favoritparfym?
yves rocher hallon

66. String, boxer eller vanliga trosor?
Det beror på vad jag har på mig

67. Vad sover du i?
Tshirt och trosor typ
 
68. Går du på någon diet?
HAHAHA nej

69. Nämn tre maträtter du äter ofta?
Quorn, nudlar, macka

70. Vad dricker du till vardags?
Dricker te 24/7
 
71. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst?
Cider<333

72. Lugn hemmakväll eller party all night long?
Fest hemma

73. Tycker du om att fika?
Det är gos

74. Vilka tidningar brukar du läsa?
De som kommer på posten 

75. Favoritprogram på TV?
Serier som går, vänner och how i met your mother funkar alltid
 
77. Hur skulle du beskriva ditt hem?
Just nu: kaos. För vi river en vägg i mitt hus kommer få ett väldigt fint rum snart <3
 
78. Pedant eller slarver?
Både ock beror på tillfälle

79. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?
Ja och svart. Har ingen speciell sort jag gillar

80. Tråkigaste hushållssysslan?
Diska

81. Hur ofta städar du?
Har inte städat på ett tag hehe
 
82. Leva nu, längta eller minnas?
Tycker ju om alla tre men måste väl välja leva nu

83. Något du aldrig skulle klä dig i?
En outfit bara från hollister typ

84. Vad skulle du vilja ha mer tid till?
Festivaler
 
85. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi?
Lyssnar på Håkan
 
86. Drömresemål?
Kapstaden
 
87. Vilket är ditt drömyrke?
Danspedagog

88. Framtidsdrömmar?
Komma in på Stockholms Estetiska just nu 
 
89. Vilket blir ditt nästa köp?
Mat kanske ska fika med en vän i veckan 

90. Hur kommer du spendera semestern?
Resten av påsklovet ska jag plugga och jobba tyvärr






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?