Hoppar på trenden medans den fortfarande finns
Publicerat den

Jag heter Ida Juliana Christina Pettersson, älskar mellannamnen jag menar hur coola är de inte?!
Jag är för tillfället väldigt trött och febrig.
Jag är bra på att dansa om jag får skryta lite hihi...
Jag tycker Harry Potter är det bästa som finns.
Jag är dålig på att gå upp tidigt på morgonen.
Jag läser "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell.
Jag gillar feminism!!
Jag sjunger väldigt ofta! Eller ja typ hela tiden.
Jag älskar att umgås med de jag tycker om.
Jag är inte speciellt bra på att vara nyttig.
Jag föredrar att sova mycket.
Jag tycker om min hund mest av allt.
Jag är beroende av att få uttrycka mig och vara kreativ.
Jag har på mig mjukisbyxor och tshirt.
Jag dricker helst cola, vatten eller kaffe.
Jag lyssnar på Håkan just nu.
Jag blir arg av orättvisor.
Jag blir rädd att jag inte ska kunna få göra det jag vill göra.
Jag är pinsamt dålig på att inte hicka när jag dricker läsk. Brukar hicka väldigt högt så det blir ofta brutalt pinsamt hahahah.
Jag är uppväxt i Stockholms skärgård på Värmdö.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?