Jag vill komma tillbaka
Publicerat den

Hej på er, jag kommer tillbaka. 
Jag saknar att ha ett ställe där jag kan skriva om lite vad jag vill. Jag måste få skriva av mig ibland. Eller bara skriva om min vardag. Lovar att inte lägga upp outfitsbilder eller sådant som jag själv tycker är ointressant att läsa. Jag kommer skriva om saker som jag är intresserad av så som; Håkan, feminism, musik och kommer förmodligen snart införskaffa mig en systemkamera så ni kan få lite finare bilder än de från min iPhone 4. 
Det här året kommer bli så bra, det här året har redan varit helt ok. Har redan hunnit göra en massa saker; träffat en ny fin vän, åkt skidor, lanat, hånglat, gråtit, gått på kurs, sökt gymnasium, fikat, magnetröntgas, börjat renovera mitt rum och ja det var typ allt jag kom på. Sen så har jag en massa saker att längta till också; håkan i gbg, fyller 16, slutar grundskolan, en vän kommer från gbg, gå på en massa konserter på grönan, åka till Gotland med vänner, tälta på stranden, ha de bra och säkert en del svåra saker också. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?