Saker ni egentligen inte bryr er om
Publicerat den

Vilken låt kopplar man ihop med dig? Jag vet inte riktigt men jag älskar ju Håkan. 
Vad gör du för att muntra upp dig själv? Skriksjunger till Håkan i min ensamhet.
Vad spenderar du helst pengar på? Spenderar pengar mest på mat, främst sushi och b&j's. 
Vilken film såg du senast? Into the wild, TÄNKVÄRD FILM!
Vad ska du göra imorgon? Vill ju gå på tårtkalas på Nytorget för att fira feministerna. Men ska egentligen vara barnvakt och förhoppningsvis på schlagerkväll med två vänner. Funkar också supertruper. 
Vad är ditt namn baklänges? Adi Nossrettep
Vad får du oftast komplimanger för? Just nu, för mitt hår kanske? 
Finns det någon låt som omedelbart kan få dig att börja gråta? Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I - Håkis
Vem var den senaste personen du pratade med om sex? Olivia kanske don't remember.
Spelar du videospel? Ja är hur grym som helst på Assasin's Creed spelen!
Vilken ålder brukar personer oftast förväxla dig för? 17 kanske
Vad eller vem saknar du just nu? Vänner i Göteborg, Trollhättan och Umeå + Håkan.
Om du kunde prata 3 språk flytande, vilka skulle det vara? Franska, tyska och mandarin.
Vilka topp 10 filmer får dig alltid att gråta? Gråter till ca alla filmer haha orkar ej skriva en lista. 
Beskriv den värsta mardrömmen du haft? Inget jag vill skriva om här, sry not sry
Vilka har varit de 3 bästa dagarna det här året? Heldagen med en kusin, när jag träffa Jesper första gången och alla dagar på sportlovet. 
Hur många konserter har du varit på? Kom på 29 nu men har säkert glömt någon! 
Vilken var den bästa? Håkan Hellström på hovet förra året i december.
Har du någonsin sårat någon? Ja det har jag och det är det värsta jag vet usch.
Hur vill du att folk ska komma ihåg dig? Som den där glada, engaerade typen.
Är du rädd att dö? Nja, jag tror inte det. 
Har du någonsin varit kär? Yesbox.
Är du nöjd med vem du är? Ja, jag är ganska nöjd måste jag säga.
Har du ändrat dig något det senaste året? Jag har ändrats något otroligt! Mot det positiva skulle jag säga. Jag hade inte många vänner för ett år sedan t.ex. Jag är mer uttåtriktad och social. Det jag är mest stolt över dock är att jag vågar vara mig själv.
Uppfyller du dina drömmar? Jag är påväg men är inte framme på långa vägar! 
Finns det något du aldrig skulle göra? Begå något allvarligt brott typ.
Favoritmånad och varför? Juli ofc pga värme och jag fyller år hihii
Vilken är din bakgrundsbild på datorn? HÅKAN vad trodde du?!
Inspirationen bakom ditt bloggnamn? HAHAHAH håkan där också
Hänger det något på väggen i rummet du är i? En del saker ja
Vad har du dina pengar i? Mitt bankkort och i min plånbok och i en burk.
Längst hemifrån du någonsin varit? FLORIDA.
Hur många gånger har du flyttat? Noll.
Finns det något som alltid gör dig lycklig? Håkan Hellström
Den senaste starka lukten du kände? Benisn typ.
Vad associerar du färgen rött med? Blod
Ungefär hur många bor i din stad? Googla vettja 
Vad är klockan just nu? 22.23
Borde du göra något just nu? Plugga
Vad gör du just nu? Kollar på mord i paradiset
Vad ser du fram emot? Håkan i Gbg. 
 
Lol har svarat Håkan på hälften av frågorna men ¯\_(ツ)_/¯






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?