2013/2014
Publicerat den

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tex att jag konfirmerade mig och det var ett av de bästa sakerna som hänt mig. Sen så var jag på Håkan för första gången och samma med det ett av det bästa som hänt mig. 
 
 
Hur har ditt 2013 varit? Det här året har nog varit det mest känslofyllda året jag varit med om, så många upp och nedgångar. 
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det ända man kan göra är väl att hoppas och det gör jag! Ska göra mitt bästa för att det ska bli bättre för mig och andra. 
  
Blev du kär i år? Ja det blev jag tyvärr. 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 14e december, var på Håkan då.  
 
Vad är din största framgång 2013?
insåg där att jag verkligen vill hålla på med dans. Sen fick jag nya möjligheter inom dansen och utvecklades
dansvänner i Nederländerna och dansa lite. 
 
Bästa köpet? Gröna kortet! Fick uppleva så många bra konserter med fina vänner!
 
Vad spenderade du mest pengar på? Konsertbiljetter och mat förmodligen.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina guldvärda vänner.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Det kommer aldrig vara över för mig, hela huset, sergels torg, new york och så många andra. 

Vem har du umgåts med mest? Mina närmaste Alva, Wilma och Olivia och sen allt konfa och brunnen folk. 

Bästa minnet från 2013? Bortsett från Håkan så valborg. 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej tyvärr.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Gotland med mina älskingar. Måste hända nästa år. 

Vad önskar du att du gjort mer? Kanske gått på lite mer konserter! Hade som mål att gå på 10 stycken i år men det blev 9... 

Oskar Linnros konserten på Gröna Lund ovan. Stog längst fram och det var grym.

Vad önskar du att du gjort mindre? Hade inte velat vara så deppig nu i höst/vinter.

Favoritprogram på tv? Paradise hotel haha fuck no älskade när Torka aldrig tårar utan handskar gick. 

Största musikaliska upptäckten? Panda da panda, så grymma de är lyssna om ni ej ha gjort de.  

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag firade den med familj och finaste Alvibull, vi red och åt übergod mat. 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det är alltid saker som man kunde gjort bättre såklart men så ska man inte tänka. Året har varit ett bra år.

Vad fick dig att må bra? Håkan och konfen. 

Vem saknade du? Min kusin som inte varit hemma så mycket under året. 

De bästa nya människorna du träffade? Tänker inte namnge några men många från konfen många från brunnen många från twitter.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Gör 2014 till det bästa.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?