men det kommer gå fint om du hänger med
Publicerat den

Nu är det helg. Det var verkligen välbehövligt! Är så trött så jag vet inte vad. Men helgen blir ganska hektisk ändå pga ska lämna in en essä på måndag och nationella biologi på tisdag så plugga är väl en sak jag måste göra i helgen. När dock vet jag ej för ska träffa en vän imorgon och på söndag jobbar jag hela dagen men får väl plugga på bussen typ eller något sådant. Denna vecka har varit rätt så lugn i alla fall, förutom engelska nationella så har vi inte gjort något speciellt, eller jo vi slutate klockan 13 istället för 15 så det var rätt skönt. 
Denna vecka har jag också gjort klart en dans, varit på balkommitémöte, ungdomsambassadörmöte, ekomatmöte, varit hos sjukgymnast och även beställt en balklänning. Vet dock inte ifall det är den jag vill ha på balen men den kostade 179 kronor och var bara tvungen hihi annars så är det ju bara att skicka tillbaka den. Förövrigt så har jag följt feministernas valfond och sett hur den har stigigt, över en miljon kronor nu, alltså man blir ju alldeles varm i hjärtat. Det finns hopp. In med feministerna och ut med rasisterna! Har ni läst hela texten nu? Grattis! Vill skriva mer tänkvärda inlägg och inte bara såna här lite tråkigare men det gäller att jag vet vad jag ska skriva om. Aja kommentera om ni har några ideér! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?